C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS
hello , tolong sedar diri boleh ?
26 September 2012 • 06:22 • 0 comments
baru-baru ni aku sedih giloss tahap pa pon tatau sebab . . . . 
tedia tedia terlupa pulak , assalamualaikum semua :) yeahh kembali kepada cerita yang mencengkam dada +_+  hari selasa ada sesi fotografi untuk majalah sekolah punya . okeh aku dgn rasa bangganya pakai baju t-shirt bomba b'serta tudung hitam . tadak secalit pon pakaian aku ada warna biru . 
tadak . padam dak tadak ?  . ha elok ! sesi fotografi untuk pengawas weh . sob sob +_+ 

buat kali pertama dan kali terakhir aku jadi pengawas kat skolah , muka aku tadak dalam majalah sekolah . but why ? sebab baju bomba yang satu tu la . kot la nak ada kenangan pakai baju pengawas kan kat sekolah, tadak ! so sad yuolss . padan dengan cikgu pon tak habaq kat students kata hari selasa ada sesi fotografi pastu kena pakai baju uniform sekolah . aku macam nak maki tak maki ja . nasib dia tu cikgu ja~ #sedih tak habis smpai hari ni , aku dok terkenang lagi . haha .

oke hari ni ada jugak sesi fotografi . kali ni untuk kelab & persatuan . then untuk
sukan dan permainan kot . ohh disebabkan aku dengan kawan aku kalut buat qeja akaun , orang lain pi jadi diri kami pulak . kononnya depa tu ahli bola tampar la ~ deyy ! hormat orang boleh dak ? sedih sangat aku tengok puak2 pulun td . t'hegeh2 nak masuk dalam gmbaq walaupun depa tak terlibat . ohh klau aku jadi hampa , aku malu dan nak brhenti jadi manusia .  kami ada jawatan . sepa hampa dengki sangat ? 

elok2 aku masuk dewan , puak2 pulun tu dok qenyih elok ja ambil gambaq .ohh sesungguhnya aku dgn kawan2 aku lewat tak sampai 10 saat . 10 saat ?  *firasat aku la ~ haha . hampa tak beqasa ka macam hampa tu tak sedaq diri ? dah la semua sukan dan permainan hmpa nak masuk . macam tebai ja kann nak tayang muka . tu kalau aku la ~ kalau depa , nak tebai muka apanya , peqangai pesyen 
ambik hak orang . perkara biasa bg depa . cena takpa . . . 


hampa dah besaq2 dah . boleh pikiaq hat mana yang elok & hat mana yang tak elok . 
pikiaq sikit nah . jangan over aktif . opss, buat-buat aktif ja hampa semua nih . 










PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI ,My name is Anati ,the owner of this wonderful site . My age 18 years old . my birth date 16/5/1995 . No copycats, anons or spammers allowed ! be nice here .I LOVE YOU ♥ . bhaha..

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> my birthday
date : 16/5/1995
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 16/5/2020
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • raya 2012
  • rindu kampung !
  • P. Seni Visual 1
  • hampa over dan aku tahu itu !
  • kerja kursus seni :'(
  • kenangan di Sik !
  • hujan membasahi badan, bukan pipi !
  • program anak angkat :)
  • birthday party ke-2 untuk aku :)
  • tak sombong erk !