C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS
BM lagi :'(
9 October 2012 • 06:30 • 0 comments
hai marka-marka ! cecehhh ramai nampak gayanya marka aku  =,=  memandangkan aku ada homework yg nak dibuat lepas ni , so aku nak straight to the point jaa . now aku dah makin serabut dengan homework bm . dah makin liat nak buat homework bm . dah makin nak mngata cikgu . opsss ^_^ sorry .
macena aku leh jadi mcm ni ? yalaaa ~ cikgu tu tau bagi ja homework . makin nak exam ni , flashback topik yang dulu2 punya dah la . tak payah dok banyak latihan sangat la kann . time cuti pon aku dok buat homework bm ja . mana sempat pon nak study subject lain . aku pon pulun la pulun sampai bawak homework pi tmpat tusyen . selalunya aku sempat buat novel . paham2 lahh cikgu tusyen tera nak masuk ~ ermm jam melayu jugak cikgu pon ~ ~ ~

one more thing ya teacher , plizzz la plizzz jangan suruh kami buat karangan . sekali bagi karangan , suruh buat sampai 3 . hari ni bagi lagi homework paper 2 . adoiii buhsannn sesungguhnya +_+ dah la cikgu oii . jadi la jadi . aku ada homework lain lagi , bukan tadak ! ni la yang membuatkan aku 'makin nak exam , makin malas' ! tapala bm aku cekang dah  !  tediaaa mintak2 spm nanti cekang sungguh la .

ohh cikgu , fahamilah anak muridmu yang hampir gila akibat tekanan perasaan ini :'(
sobsob +_+


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI ,My name is Anati ,the owner of this wonderful site . My age 18 years old . my birth date 16/5/1995 . No copycats, anons or spammers allowed ! be nice here .I LOVE YOU ♥ . bhaha..

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> my birthday
date : 16/5/1995
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 16/5/2020
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • hello , tolong sedar diri boleh ?
  • raya 2012
  • rindu kampung !
  • P. Seni Visual 1
  • hampa over dan aku tahu itu !
  • kerja kursus seni :'(
  • kenangan di Sik !
  • hujan membasahi badan, bukan pipi !
  • program anak angkat :)
  • birthday party ke-2 untuk aku :)