C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS
rasa macam dah habis spm ^_^
18 October 2012 • 07:37 • 0 comments
macam lama ja kann aku tak update blog yuolsss ? hikhok . ni pon kes guna charger kawan ja ni . kalau tidak sampai ke tua aku tak update blog aku yang super duper buqok ni .

 harini kelas aku buat jamuan . kelas aku ka kelas aku ka ? ahli dalam kelas tu kot rasanyaa ~ untuk apa tah jamuan ni ? saja2 buat kot .  k takpa . tapi dalam keseronokan tuh , aku dapat rasa yang aku ni mcm dah hbis spm . ohh jemm ! nampak dak permainan iblis kat situ untuk mnyesatkan mnusia ? jahat ni jahhattt ! walaupun ada la part2 yg aku tak pueh hti pasai jamuan ni , but in the end aku syok jugakk . yang tak tahan tu , time kelas tambahan pakat2 nak balik . tapi hari ni sudah terang lagi brsuluh demi makanan , budak kelas aku sanggup tggu walaupun lama .  aku excited hri ni . bukann apa , cuma sebab terserlah keakraban budak kelas 5 akaun di situ . #certain2 ja kayy . ohh yeahhh go 5 AK ! go AK !  macam pulun ja kann ? semuanya sebab keterlololan peqangai masing2 . tension aku dibuatnya .

padan dengan monitor kelas kami pon si alim tu =,= 3 suku jugakkk . niat nak buat serius ada selalu. tapi bila maqah , sorg pon tak goyang dgn dia . ada2 saja yang boleh aku gelak . amirul , hurmm pesyen buat lawak mnyakit hati orang . dia ni mau bagi pnyepak guna tgn sorg sedaih , rasa2 boleh diam . haha sorry yun :'(  alim dengan wan , mau bagi penerajang ja . lawak mnjadi teqok sgt . gandingan yang mntap b'sama2 superbike yang ditunggang oleh alim . begitu macho dari jauh kelihatan -,-

tapi so sad la sebab cikgu tak mai pon . amboihhh hari ni jugak yang depa nak sibuk pon . nasib cikgu fuziah ada . yang tacingnya , cikgu sa'ada sumbang duit tpi dia balik . bungkus makanan tu pon nasi jaa  +_+
padan laa ada org tuu baqu nak panggil cikgu harini . knp la tak kemarin takpon bila2 ja sebelum hari ni . haihhh tu pon jangan nak panggil guna kad lah apa lah . hang kata kat geng aku takleh harap . tapa wehh . hang memang qeti buat qeja pon !

jamuan yang ke-3 untuk tahun 2012 , tapi tapi tapi 7 hb 12 ni ada lagi jamuann . sayang cikgu :D



PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI ,My name is Anati ,the owner of this wonderful site . My age 18 years old . my birth date 16/5/1995 . No copycats, anons or spammers allowed ! be nice here .I LOVE YOU ♥ . bhaha..

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> my birthday
date : 16/5/1995
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 16/5/2020
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • BM lagi :'(
  • hello , tolong sedar diri boleh ?
  • raya 2012
  • rindu kampung !
  • P. Seni Visual 1
  • hampa over dan aku tahu itu !
  • kerja kursus seni :'(
  • kenangan di Sik !
  • hujan membasahi badan, bukan pipi !
  • program anak angkat :)