C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS
raya pegang kertas
26 October 2012 • 08:28 • 0 comments
selamat hari raya aidiladha kat hampa-hampa semua . tobat gembira kan raya hampa-hampa nih ? aku ?
emm emm . . sat nak pikiaq . agak-2 student yg tak lma lagi nak spm , depa beqasa syok ka nak raya ? kalau yang b'hati kering , mai pi la raya pa p0n , dia sambut jugakk . aku ? 50/50 kot . emm emm .

hari ni mak saudara aku buat knduri korban . aku pi jugakkk ~ ~ ~ heqan apa aku ? macam tak sedaq ja kann spm tinggal berapa hari ja lagi . aku pi sana bawak kertas sains arr . haha . kononnya nak study . emm emm . study takdan 2 jam , mata makin lama makin layu , makin berair , makin nak tutup . mngantuk punya pasai , aku pon tid0q . tak keliaa wehh :'(

aku tak sedaq aku tid0q berapa lama . tapi yg aku tau , orang keluaq masuk bilik pon , aku tak sedaq2 . nampak dak permainan setannn nak aniaya aku ? #sahih tak nampak . sampai la satu masa sorg budak kecik tu buka pintu sequpa dengan hantu yang bukak pintu nuh , kuat nak mampoih . aku terjaga . emm emm tima kasih budak kecik . lepas tu baca 2,3 soalan , aku keluaq makan . bak kata mak aku , hayun pi hayun mai , dah petang . aku main game . tuh tuh tak padan dengan seminggu lgi nak exam tuhh .

dah nak balik , sepupu aku nasihat aku . jawab exam elok2 , jaga kesihatan , jangan gabra , doa banyak2 .
terharu yuolss . ramai sepupu aku letak harapan kat aku >,< ohh what to do ? aku ni tak tera mana sangat pon . tp insyaAllah kalau Allah izin, Alhamdulillah :) aku dah usaha . cuma mintak kberkatan dari Dia .


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI ,My name is Anati ,the owner of this wonderful site . My age 18 years old . my birth date 16/5/1995 . No copycats, anons or spammers allowed ! be nice here .I LOVE YOU ♥ . bhaha..

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> my birthday
date : 16/5/1995
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 16/5/2020
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • rasa macam dah habis spm ^_^
  • BM lagi :'(
  • hello , tolong sedar diri boleh ?
  • raya 2012
  • rindu kampung !
  • P. Seni Visual 1
  • hampa over dan aku tahu itu !
  • kerja kursus seni :'(
  • kenangan di Sik !
  • hujan membasahi badan, bukan pipi !