C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS
dup dap dup dap ~
1 November 2012 • 18:28 • 0 comments
mak jemah sekalian , berapa hari lagi nih nak SPM ? habaq mai . leh dok 'bertwitter-twitteran' lgi ka hampa ? berfaceb0ok-facebo0kan lgi ? leh dok berblogging-bloggingan lagi time2 ceni ?  ohh hebat ~  kadang tu aku macam tak sedaq kediqi ja kann ? aku la yang nak sepiemmm nih >,< tapayah dok kira hari sangat la kan . tinggai berapa jam ja lagi ni . at0ii demi melihatkan saiz dan peqangai aku , aku tak sangka aku ni 17 tahun dah . nak habis sekolah dah . peqangai ? em em . . .

Math ? subjek yang paling aku ta minat dari sekolah rendah . exam math hari khamis weh . gila goyahh aku =,= sesungguhnya exam spm ni qasa mcm ngn duduk kat dalam kubur ja sorg2 , jawab soalan . em em . dan yang paling best , mami aku dah jampi aku dah kemarin . waaaa aku kena jampi :D dia mai belakang aku sambil dok perbetui getah rambut aku . mulut dok jampi  . apa motif dia main getah rambut aku pon tatau la .  aku tengok kot cermin ja la . ahaaha mami oh mami mngapakah lawak benar kelakuan mu itu ? kalau BI aku dapat A , kat dia la orang pertama yang aku nak bgitau . kalau B , em em makan masa sikit kot >,<

berapa A lah yang aku nak kutip pon tatau ? em em 
beqangan awai kan ? masa hari dpt result , confirm2 telepon kat umh aku bunyi tak berhenti . ohh meluat !
nawaitu aku , aku cuma nak up banyak dari kak aku .  haha . penting tuu penting . 


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI ,My name is Anati ,the owner of this wonderful site . My age 18 years old . my birth date 16/5/1995 . No copycats, anons or spammers allowed ! be nice here .I LOVE YOU ♥ . bhaha..

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> my birthday
date : 16/5/1995
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 16/5/2020
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • raya pegang kertas
  • rasa macam dah habis spm ^_^
  • BM lagi :'(
  • hello , tolong sedar diri boleh ?
  • raya 2012
  • rindu kampung !
  • P. Seni Visual 1
  • hampa over dan aku tahu itu !
  • kerja kursus seni :'(
  • kenangan di Sik !