C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS
malam exam
4 November 2012 • 03:50 • 0 comments
Perempuan hanya mampu tersenyum bila melihat bf nya bermesra dengan perempuan lain tp disebalik senyuman itu airmata mengalir dipipinya 

waaa :D aku penah rasa la perasaan tu . tapi sekarang dah oke . actually aku copy paste ayt org dari peshbuk . *aku kurang kerja . sat sat . esok aku exam kan ? 5/11 kan ? hari isnin kan ? excellent lah aku . update blog lgi ? em em nak tengok result aku excellent ka dak +_+ sob sob . btw , kenapa tak pi brterus terang ja kat bf yg kita ni tak suka tgk dia brmesra dgn perempuan lain ? bermesra oke . kalau melawak , tak kata la . boleh gagah lagi . 

hishh kalauu akuuu , herghh cangak pa lama2 ? serang la . cecehhh takkan tak kemaih lagi tara tu ? actually again malam nak exam ni , aku jadi tak tentu arah . dipendekkan cerita , aku taktau nak baca apa dah . nak pndek cerita lagi , aku baca blog . senang >,< mak aku takdak anak dah selepas aku. so so so , aku la harapan depa yang terakhir . so , aku nak buat yg sehabis baik untuk diri aku sobbing +_+  ~ ~ ~

qeja aku malam ni , dok berdoa ja supaya Allah buka minda aku seluas-luasnya & berputar ligat spaya aku boleh jawab . gila getaq kau mak jemahh ! ohh anati , don't wasting your time please :) I beg you :'( 


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI ,My name is Anati ,the owner of this wonderful site . My age 18 years old . my birth date 16/5/1995 . No copycats, anons or spammers allowed ! be nice here .I LOVE YOU ♥ . bhaha..

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> my birthday
date : 16/5/1995
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 16/5/2020
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • dup dap dup dap ~
  • raya pegang kertas
  • rasa macam dah habis spm ^_^
  • BM lagi :'(
  • hello , tolong sedar diri boleh ?
  • raya 2012
  • rindu kampung !
  • P. Seni Visual 1
  • hampa over dan aku tahu itu !
  • kerja kursus seni :'(