C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS
ustaz ahmad husam
14 February 2013 • 06:14 • 0 comments
hey guys ! assalamualaikum :) hari ni aku dengaq ceramah dekat IKM . first , cikgu kata pi dekat sik . second , cikgu kata pi dekat tongkat yard or tongkad yad or sifu tongga or whatever lah . dengar ja pi sik , aku sikit punya syiok kes boleh naik bus jauh2 . tengok2 pi dekat IKM tu tak sampai 1 batu pon .dok berasa macam bas tu buat u-turn ja . meluat . tak merasa naik bas air cond yg kuat kalau nak dibandingkan dengan bus IKM yang student lain naik tu . harap air cond melalui tingkap ja . haha .

sesampainya kat sana , semua student kena tggu macam ayam mati berak kapur . *tadak kaitan dan hiraukan peribahasa tu . bukan main lama aku tggu tera nak mula ceramah . actually ceramah sempena maulidur rasul .  ada yang bertwitteran , berfacebooking . aku yang buat2 baik ni , cangak saja la . dah nama pon buat2 baik . tamau la jadi macam line belakang kami . depa bising tahap dewi kot . ohh dah masuk 2nd paraghraph tapi aku tak start cerita lagi main topik aku kali ni . ngeee :D

actually aku nak brcerita pasai ustaz yang dok bagi ceramah kat kami tu . amboihhh kemainn lawak lagi diye yewww ? dari awal sampai habis aku qeja dok gelak . terasa gelak itu seperti hobi seketika :) tapi gelak gelak aku pon , aku tak bawak keluaq la kan bunyi bunyi kuda tu haha . member aku , jijah style nama glamournya , gelak sampai tadak soqa . memang pandai ustaz tu tackle jiwa remaja . cecehh ayat ustaz . dengan riak muka kering dia , nada soqa , idea lawak pandai dia , mana tahan kalau tak gelak . tak penah aku dengaq ceramah seserius ni yuolss . ayat ayat dia yang aku ingat :

  1. dia kata , ustaz kan 'ustaz' , bukan nak buhong kot ? #dengan riak muka dia , aku meluat . haha . act ustaz tu bangga sbb dia jadi ustaz haha .
  2. kalau sesat , jangan cari babi . . tak geqam ka kalau tengok babi , gemuk elok . cntoh , oke kawan kawan , kita dah sesat . hah ? sesat ? cantikkk! babi mana babi ? kan babi tu boleh dimakan kalau masa darurat . . . haha . 
  3. ustaz nak kahwin dengan najwa latif . neelofa dok tggu turn . *actually siti nurhaliza pon dia nak sapu . dia dok brdoa dato' k almarhum msa excident . siti nurhaliza dapat kat dia la cenggitu .  

banyak lagi yang aku ingat tapi malaih arhh nak taip banyak2 . ni pon aku tau manada banyak lagi tera ni . bye yuolsss . 





PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI ,My name is Anati ,the owner of this wonderful site . My age 18 years old . my birth date 16/5/1995 . No copycats, anons or spammers allowed ! be nice here .I LOVE YOU ♥ . bhaha..

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> my birthday
date : 16/5/1995
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 16/5/2020
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • malam exam
  • dup dap dup dap ~
  • raya pegang kertas
  • rasa macam dah habis spm ^_^
  • BM lagi :'(
  • hello , tolong sedar diri boleh ?
  • raya 2012
  • rindu kampung !
  • P. Seni Visual 1
  • hampa over dan aku tahu itu !