C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS
dulu punya cerita daaaa ~
17 March 2013 • 07:35 • 0 comments
holla ! assalamualaikum . yeahh saqi dua ni , cuma 1 benda ja yang duk bersarang dalam otak aku . just rindu rindu dan rindu . . rindu sekolah ? ohh tidakk . rindu mak ayah angkat , mungkin . rindu cikgu math , mana mungkin ! giatmara , ohh so sad , sikit pon tak rindu . actually aku rindu lah dua orang budak lelaki yang sekarang ni mgkin dah jadi jejaka hensem . wow ! bajet gila .

lama sangat-sangat tak jumpa ammar dengan azim . mak aku mengasuh depa dua since aku umur 5 tahun kot , sampai lah umur 6 tahun . aku duk ber'tadika lagi . ammar , mungkin skrg form 5 . wahhh dah berbelas tahun keh . azim , aku tak sure lah umur berapa skarang nih . dua beradik ni , serious cute ! dulu ammar selalu pakai spenda berlapis-lapis then tunjuk kat aku . *kononnya dia batman ? yg superhero pakai spenda kot luaq tuhh . dah la budak baik . qeja tengok tv jaa . tak kacau orang . tak suka buat semak . #cerita zaman dahulu kala . *flashback2 . hikhik =D

actually lagi , firasat aku kuat mngatakan yang aku akan brjumpa dengan depa satu hari nanti , dekat kelantan . kelantan ? setahu aku , depa sekarang ni stay kat perak . ohh maybe aku yang rindu kelantan . +_+ hurmm . dulu pindah bukan qeti nak bgitau . serious toucing :'( berharap gila aku akan jumpa depa dua satu hari nanti . yeahhh !


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI ,My name is Anati ,the owner of this wonderful site . My age 18 years old . my birth date 16/5/1995 . No copycats, anons or spammers allowed ! be nice here .I LOVE YOU ♥ . bhaha..

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> my birthday
date : 16/5/1995
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 16/5/2020
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • ustaz ahmad husam
  • malam exam
  • dup dap dup dap ~
  • raya pegang kertas
  • rasa macam dah habis spm ^_^
  • BM lagi :'(
  • hello , tolong sedar diri boleh ?
  • raya 2012
  • rindu kampung !
  • P. Seni Visual 1