C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS
apa arti ini semua ?
5 April 2013 • 09:12 • 0 comments
assalamualaikum ^_^
lately , ada something yang aku duk bahagiakan sangat ni . bahagia or sedih or rindu or gemersik kalbu :) hurmm whatever . manakan tidaknya , orang tu duk ada kat plkn , aku duk mimpi orang lain . 3 kali mimpi orang yang kita minat , sapa tak syok sendiri ? sapa sapa ? tadak kann ? tapi aku sedaq , tu semua syaitan punya mainan . poyo sangat syaitan ni ! saja gedik syaitan nak suruh aku pikiaq pasai dia . aku bukannya nak mimpi sangat pon , aku cuma nak face to face dengan dia ja . wahaha :D  mimpi pon mimpi lahh :)

sapa suruh hang tegur aku kat facebook ? sapa suruh hang mai bukan tepat pada waktunya ? sapa sruh hang masuk dalam mimpi aku ? sapa suruh hang pi giat mara ? andai hang boleh jawab semua soalan ni , aku bangga dengan hang . sebenaqnya hang tak mintak pon nak masuk dalam mimpi aku , bab mimpi , salah aku +_+ hang pi giat mara sebab nak isi masa lapang , hang tegur aku kat fb sebab hang nak tackle aku . *jangan percaya* haha . lagipun, aku tak tetapkan pon masa yang sesuai untuk hang mai dlm hidup aku , kan kan ? so, bukan salah hang .

setiap kali aku onl , aku akan scroll down . semata-mata nak tengok hang onl ka dak . apa makna semua ni ? sat sat scroll down , sat sat scroll down . takkan aku tak _ _ _ _ _ hang lgi tera tu ? it's ok lah . aku percaya pada jodoh & takdir . berharap bukan sampai bulan 6 ja aku boleh tengok hang :)

hang ? ok .


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI ,My name is Anati ,the owner of this wonderful site . My age 18 years old . my birth date 16/5/1995 . No copycats, anons or spammers allowed ! be nice here .I LOVE YOU ♥ . bhaha..

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> my birthday
date : 16/5/1995
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 16/5/2020
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • nak putarkan masa boleh ?
  • dulu punya cerita daaaa ~
  • ustaz ahmad husam
  • malam exam
  • dup dap dup dap ~
  • raya pegang kertas
  • rasa macam dah habis spm ^_^
  • BM lagi :'(
  • hello , tolong sedar diri boleh ?
  • raya 2012