C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS
oke jalan itu bapak gua yang punyaa !

kakak , aku , and my cousin who looked like me !
oke sorg 21 , sorg 18 , sorg lgi 24 something la . umur bkn penghalang untuk
tidak b'main bunga api . 

first time buat mulut habis seksi

nur aliah binti md rusli .
tinggal berapa bulan ja la aku nak dduk sbilik dgn dia . gonna miss you :'(

hannah & dilla .
kawan mengarut aku . tak ready lagi nk b'pisah dgn hmpa nanti .
serius hmpa awesome 

pa usha-usha ?
muka semangat nk balik kolej mmg ceni lah !

tadaaaa ! 
can you recognize my trademark ? haha


actually aku bukan ada qeja nak buat petang2 ni . demi mengingatkan blog aku ni ditinggalkan lama , aku pon update la update ~ ~ 








PASTFUTURE

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> my birthday
date : 16/5/1995
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 16/5/2020
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • the mata sepet guy . who are you ??
  • i miss you
  • tinggiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !
  • please don't go !
  • title nama dia ? ouhh zuhairi
  • adakah toek serius ?
  • apa arti ini semua ?
  • nak putarkan masa boleh ?
  • dulu punya cerita daaaa ~
  • ustaz ahmad husam