C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS
title nama dia ? ouhh zuhairi
17 May 2013 • 15:04 • 0 comments
entah kenapa laa tiba-tiba aku angau balik dekat someone . ya ! dulu misi aku berjaya but untuk 1 hari ja haha . 1 hari aku tak contact dgn dia dah terasa macam cacing kepanasan :3 aku update blog ni pon sbb aku rindu dia :/ krohhh krohhhh .

memang betoi la apa yg dia teka dulu . 'aku tengah belajaq sesuatu' . means aku tengah belajaq untuk menjauhkan diri dari dia . sadiss kan ? takkan semua yg dia teka selalu betoi ? atau just kebetulan ? whatever . bukan aku saja saja gedik nak 'belajaq' something yang aku tak suka tu . tp untuk kebaikan aku dengan dia .

aku takmau terasa dia jauh dengan aku bila dia dah pi matrik . yang penting aku takmau biaqkan air mata aku keluaq disebabkan dia . biaqlah aku hanya tersenyum disebabkan dia . *amboihh ayat . lagipon aku percaya , tak selamanya dia akan pandang aku saja :D dia memang nak suka aku dekat giat mara , *alahh biasa la giat mara tu besaq mana sangat :3 tp tak bermakna dia memang nak suka dekat aku bila dia dah pi matrik . #oke set dalam minda#

berharap apa yang dia plan dan sembang kemaih dgn aku dulu , betoi2 terjadi :/ wahahaha *bgtau ayah aku cakap nak kawan dgn aku secara serius , lps kerja , masuk meminang . beqangan sedia sedia :'(

- lepas aku terjumpa dia , aku rasa diri aku bagaikan berlari-lari dalam taman bunga :) when you're gone , the pieces of my heart are missing you


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI ,My name is Anati ,the owner of this wonderful site . My age 18 years old . my birth date 16/5/1995 . No copycats, anons or spammers allowed ! be nice here .I LOVE YOU ♥ . bhaha..

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> my birthday
date : 16/5/1995
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 16/5/2020
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • adakah toek serius ?
  • apa arti ini semua ?
  • nak putarkan masa boleh ?
  • dulu punya cerita daaaa ~
  • ustaz ahmad husam
  • malam exam
  • dup dap dup dap ~
  • raya pegang kertas
  • rasa macam dah habis spm ^_^
  • BM lagi :'(