C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS
please don't go !
26 May 2013 • 04:39 • 0 comments
apa pon yang terjadi , setiap pertemuan pasti ada perpisahan .* skema teruk ayat * . dia dah jauh dari aku . jauh ! setahun . mgkin bila dah jumpa nanti pon , masing-masing jadi awkward :/ tuh kalau jumpa . kalau tak jumpa dah , tadak sapa boleh menidakkan takdir Allah S.W.T . memandangkan hari ni aku buat keputusan untuk last msej dengan dia . ohhhh sungguh tak relaa jauh di sudut hati aku :o yeahhh untuk kebaikan aku dengan dia !

tidoq punya tidoq , tiba-tiba terjaga area pkoi 1 lebih centu pagi tadi . hamagaddddd ! kenapa dia jugak yang aku ingt ? serius air mata ni tunggu masa ja nak mngalir . but aku kan kuat , so aku tahan sebab aku ada ilmu taek won do . keh lari topik  -_-

tah area pkoi berapa petang tadi , aku stalk fb dia . tipu kalau tadak feeling of rindu kahkah . okeh terjumpa gmbar dia dengan member2 perempuan giat mara jugak. gambar dia diapit oleh pompuan . sentap ! knapa msti jealous ? haaa sudahhh . parah ni parah . keh aku stop to stalk fb dia haha . tak guna aku nak jealous-jealous nim :3

petang td pak menakan aku suruh bljaq kt melaka . seolah-olah dia tau . hati meronta-ronta nakpi ! oke stop dreaming -_- ingt senang nak settle dengan sekelip mata bab-bab sambung belajaq nih ?



Menanti mu hingga kau kembali
Kan mencuba menjaga hati mu
Setia dan hidup ku selalu dengan mu
Menemani mu sehingga akhir waktu


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI ,My name is Anati ,the owner of this wonderful site . My age 18 years old . my birth date 16/5/1995 . No copycats, anons or spammers allowed ! be nice here .I LOVE YOU ♥ . bhaha..

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> my birthday
date : 16/5/1995
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 16/5/2020
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • title nama dia ? ouhh zuhairi
  • adakah toek serius ?
  • apa arti ini semua ?
  • nak putarkan masa boleh ?
  • dulu punya cerita daaaa ~
  • ustaz ahmad husam
  • malam exam
  • dup dap dup dap ~
  • raya pegang kertas
  • rasa macam dah habis spm ^_^