C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS
i miss you
7 June 2013 • 03:56 • 0 comments
2/6/2013
aku sampai di kawasan uitm merbok . tak daftar lagi . rasa berat nk tinggalkan rumah . air mata tatau nk cerita la tumpah berapa liter dh . mami aku call , kantoi la aku qeyau dalam kereta :'( area 3.50 pm , naik bas pi Pusat Islam . solat berjemaah . sampai ke malam ada aktiviti .

3/6/2013
brmulanya hari pndaftaran . depa sengaja arr tu buat hari mendaftar 3hb . sebab nk suruh student brdikari . tnsion aku :3 keh tapa senang ja time nak mndaftar .

6/6/2013
hari yang aku rasa sedih tetiba sbb hari last MDS . minggu destini siswa . pagi2 kak PM (pmbantu mahasiswa) suruh turun kat food court pkoi 5 pagi . gila tak trkejut sbb selama ni duk turun pkui 5.20 am . depa terhegeh-hegeh time tu , melawak sakan , gelak2 , aku sebak gak la bila dipikiaq kan balik . rupa-rupanya dia saja ja suruh turun awai . harunnnnnnnnnnnn guh ! sabaq ~ serius depa tak marah2 dah time tu . pasal 5hb ada siswi turun lewat pon , depa lupakan ja . sampai petang area pkoi berapa tah , ada sorg kak PM ni buat kejutan . mnyanyi lagu kenangan terindah by samsons . dari situ aku mngalirkan air mata . touching wehh :'( panggil semua PM naik atas pentas . depa rai abg burn , abg amin , kak musyi dgn kak adah sebab depa 4 org ni dh hbis diploma . abg burn handsome2 dia pon , lap air mata jugak . abg amin comei2 pon , lap jugak . seriusly org yang ada dalam dewan ja yg bleh phm perasaan ni . depa semua mintak siswa & siswi menari lagu apa tah . serius tadak sorang pon mngeluh . demi senior , semua org menari . aku menari sambil air mata duk brgenang lerr kahkah . biro teknikal buat montaj sikit . memori kononnya . ada gmbaq2 depa la . yang penting , ada jugak gmbaq student yang tidoq . haha serius jahat . memalukan ja . dah anggap depa sebagai abg & kakak aku sendiri . 50 org kot ~ haha

*pantas siswi pantas! ! !
berharap sangat trserempak dengan puak2 PM ni :'(


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI ,My name is Anati ,the owner of this wonderful site . My age 18 years old . my birth date 16/5/1995 . No copycats, anons or spammers allowed ! be nice here .I LOVE YOU ♥ . bhaha..

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> my birthday
date : 16/5/1995
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 16/5/2020
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • tinggiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !
  • please don't go !
  • title nama dia ? ouhh zuhairi
  • adakah toek serius ?
  • apa arti ini semua ?
  • nak putarkan masa boleh ?
  • dulu punya cerita daaaa ~
  • ustaz ahmad husam
  • malam exam
  • dup dap dup dap ~