C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS
tinggiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !
27 May 2013 • 07:03 • 0 comments
11:41:47pm
26-05-2013 ------> keh ni la detik terakhir untuk semalam . yeahh terakhir ! aku takmau ganggu dia dahhhhh ! walaupon dalam hati Allah ja yang tau . cakap fon dengan dia pon dah boleh membuatkan kononnya aku berlari dalam taman bunga . lari-lari dalam taman bunga ? tuh impian aku ! kahkah buang tabiat apaaaa ?

kalau hang tanya aku kenapa aku takdak mood then apa yang boleh hang buat untuk kembalikan mood aku macam biasa , tuh maknanya hang silap . tak mungkin hang boleh bawak balik tinggi kat aku . never lah aku berani jamin ! aku repeat cakap tak mungkin hang boleh buat mood aku oke , kenapa hang masih lagi paksa aku ? sungguh ! aku tadak mood . so, jangan berani duk paksa2 aku keh , aku prefect ! kahkah lari topik sedia-sedia . *actually rindu sekolah :'(

tadi kenapa dalam duk mesej dengan member baik aku , aku boleh TERqeyau pulak ? haaa sudahh . sebab ada orang paksa suruh cerita kenapa aku takdak mood ? atau aku yang terlalu rasa berat nak biarkan tinggi pi ? rindu tinggi ? hati aku ja yang boleh jawab -_- aku tadak kuasa .kenapa dengan akuuuuuu ???  #lap air mata yang tumpah 


ku ingin kau tahu diriku di sini menanti dirimu
meski ku tunggu hingga ujung waktuku
dan berharap rasa ini kan abadi untuk selamanya
dan izinkan aku memeluk dirimu kali ini saja
tuk ucapkan selamat tinggal untuk selamanya
dan biarkan rasa ini bahagia untuk sekejap saja . .  




PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI ,My name is Anati ,the owner of this wonderful site . My age 18 years old . my birth date 16/5/1995 . No copycats, anons or spammers allowed ! be nice here .I LOVE YOU ♥ . bhaha..

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> my birthday
date : 16/5/1995
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 16/5/2020
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • please don't go !
  • title nama dia ? ouhh zuhairi
  • adakah toek serius ?
  • apa arti ini semua ?
  • nak putarkan masa boleh ?
  • dulu punya cerita daaaa ~
  • ustaz ahmad husam
  • malam exam
  • dup dap dup dap ~
  • raya pegang kertas