C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS
adakah toek serius ?
19 April 2013 • 05:26 • 0 comments
wahai hati yang mungkin berbunga mekar sejak dari hujung bulan 3 maybe . hang tak rasa hang buat semua ni qeja gila ? pendam perasaan . mungkin jugak kami pendam perasaan each other . tu bermakna aku tak bertepuk sebelah tangan . alhamdulillah . atau mungkin aku yang terperasan . hmm . 

first , berani pulak kan bila aku tanya samada dia dah buang perasaan minat dia kt aku ataupon dia masih pendam perasaan yang sama :)
*jwapan dia , dia tanya aku balik , kenapa tanya mcm gitu . hampeh :3 the most important is , dia kata dia tak dpt jawab soalan aku . aku tersenyum sikit ketika itu haha . 

  second , dia cakap dia beli buger kat aku . *over selalu* . dia bgtau lgi dia dah ada depan rumah aku sebab nak bagi burger . *walhal tmn desa kamela pon taktau kat mana* . aku cakap , kalau brani , hantaq laa. and and and , dia kata dia mai hantaq rombongan meminang sekali . what ? gila kot toek oii . hang pikiaq aku tak qeti erti terkejut ? actually aku senyum takdak dah time tu . telan air liur sedalam mungkin .

third , aku bgtau dia aku takmau online pastu takmau mesej dia . *tp duk online sequpa tu jugak la* .
pndek kata , takmau cntact dia langung . nak test dri sndri kononnya boleh tahan brapa lama
kalau tak contact dgn dia . dia boleh pi kta nanti hati dia yang tak tenang sebab ada org tu (aku maybe) takmau online dah . lagi la aku syok .

terasa macam banyak benda yang buat aku syok kelmarin . ngee :D bila baca balik , tobat ayat skema gila !
tengok title , mcm tadak kaitan jaaa ~



PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI ,My name is Anati ,the owner of this wonderful site . My age 18 years old . my birth date 16/5/1995 . No copycats, anons or spammers allowed ! be nice here .I LOVE YOU ♥ . bhaha..

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> my birthday
date : 16/5/1995
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 16/5/2020
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • apa arti ini semua ?
  • nak putarkan masa boleh ?
  • dulu punya cerita daaaa ~
  • ustaz ahmad husam
  • malam exam
  • dup dap dup dap ~
  • raya pegang kertas
  • rasa macam dah habis spm ^_^
  • BM lagi :'(
  • hello , tolong sedar diri boleh ?